Tahniah pd yg menang.... | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 1 November 2012

25
Komen

Tahniah pd yg menang....

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 1 November 2012@4:13 PTG | Filed under
 ~ Assalamualaikum ~

Klu dah tertulis bukan rezeki kita x payahlah
kita kecewa sgt,tp sebaliknya syukur alhamdulillah
apa yg dah ada skrg,di samping itu kita digalakkan
lg berusaha lebih dr itu.Apa yg kak Nurul tulis nie
sekadar peringatan buat kak Nurul sendiri je.

Hari tu ada join contest sunsweet
"The cool kids contest" yg syaratnya mesti 
bergambar dgn apa2 item sunsweet.
Hari nie keputusannya di FB sunsweet.
Tahniah buat pemenang semua.
Kak Nurul pun nak join sbb nak cari 
pengalaman dlm contest2 yg simple nie.





Kak Nurul htr gambar Izzyan sbg modelnya.



p/s:hari nie badan rasa lenguh2,kepala sakit,hidung dan mata berair tu tandanya nak demam,dah telan ubat kul 10 tadi tp still camtu juga.........

25 ulasan:

Anum berkata...

comelnya

PinkUmmi berkata...

xpe...rezki ada dimana mana

Nens Collection berkata...

gud luck!..insyaallah menang..
comel model..;)

Bui Junaidi berkata...

XPA KAK,LEN KALI CUBA AGIK..

Ros berkata...

Assalamualaikum,

Tak pa lah jangan putus asa,lain kali cuba lah lagi....

comel sungguh Izzyan ni,memamng layak jadi model pun,pandai sungguh dia bergaya he.he...

Teratak Hami berkata...

Cuba lagi ye!!! Model cukup comel.

Ujie berkata...

Suka tengok gambo yg last..

Musim ujan ni mmg sng demam, saya sndiri pun kejap o.k kejap k.o..:-)

Aju Mohit berkata...

tak menang hadiah tapi menang di mata kami ni kak, mmg cantik model sunsweet ni, moga akak sihat sentiasa

lizz berkata...

comelnyer izzyan....pandai berposing....
moga cepat sembuh yer....

MulutPayau berkata...

comelnya....
tak de rezeki, lain kali boleh cuba lagi..
harap2 nurul cepat sembuh...

jue berkata...

comel anak kakak. semoga sihat2 selalu. dtg dari jauh ni, dr sabah. oh ya, comel belog, ingtkan tadi blog budak smk. haha

eLL berkata...

comel2, insya allah menang.

Masya berkata...

takpe model ni dah menang dihati mama dia hihihihihi.....

Isabel Diaz berkata...

Selamat bersegmen :)

Bitt (doubeIS) berkata...

alahaiii sweetnyaa...

Tihara berkata...

as salam

ada hikmah di sebaliknya kan kak btw cantik taw pic ni..cute sangat :)

Qhaifa Nur berkata...

insya allah ada rezeki dgn cara yang lain pula.....comelnya

QasehnyaRania berkata...

comelnya anak ini ;)

izan mama mia berkata...

comel laa model tuu...

p/s..mg cpt baik dr dmm ya kak

are_lin@yu berkata...

mmg comel n ptt mng..hehe

Hanis MY berkata...

comel model cilik... takpe cuba lagi pasti ada rezeki

Kakzakie berkata...

Cantiklah Izyan. Boleh jadi model memang. Kalau dia suap sunsweet kat mulut Nurul lagi bestkan..

adyna berkata...

ala comel nye..pandai bergaya lah anak kak nurul nie, ada rezeki tak kemana kan :)

ieda berkata...

comel .. semoga berjaya .. kalau ada rejeki memang x akan kemana kan .. kena percaya tu ;)

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

comelnyerrrr model kita nie.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink