Kan dah jatuh.... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 23 November 2012

22
Komen

Kan dah jatuh....

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 23 November 2012@11:07 PG | Filed under
~ Assalamualaikum ~


Jangan lari2 nanti jatuh!

Kan dah jatuh,itulah x dengar cakap mama.....

Eeeee banyaknya darah dia.

JANGAN NANGISS..... SALAH SENDIRI OK!

Itulah namanya budak2 klu dah dpt kaki memang
nak seronok ajekan.

Ok,nenek tlg lapkan dgn tisu.

Lps tu ayah plk belanja mkn dlm kuali lg tu.

Si abang izzat jgn ketawakan Iyan ok.







22 ulasan:

Masya berkata...

alahai kesiannya dia... mulut mak kan masin, lain maknya jgnlah ckp gitu.. cian lutut anak dara tu...

tp sbg ibu kt mmg risaukan bkn doa tp spontan ckp sebenarnya huhuhuhuhu

Anum berkata...

ala cian dia

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

haaa...kan dah jatuh....

hehe..si abg mesti menyakat si adik nie...

Nens Collection berkata...

ololo..sian die ye..xpe ayah dh banje makan dlm kuali tu hah..

len kali hati2 cyg iyan..;)

Mimie Najib berkata...

alahai..napa main larik2..kan mama ckap cmtu, betul2 jadi..

cakitnya dia..jgn nangis ye cyng..

fazian.batrisyia berkata...

Iyan sakit ke...ala sikit jek tu..nanti baik eh...Anak auntie bby najla tgh gigih belajar jalan...10 tapak dah lepas kot...

Nur farahiza berkata...

alhai kesian dye kak . da berparut kaki too

Rai Ourkizuna berkata...

kesian..tu la budak2 ni..selagi tak jatuh..

tu kadang2 saya cakap kat anak2.. kalau da tak larat nak tegur sangat diorang lari lari tu..saya kata.. lari lagi..kalau jatuh sakit lepas tu nangis..nanti ibu tambah lagi.. hahaha..

Ujie berkata...

Siannye..
Tapi takpe kak, biar dia nikmati zaman bdk2.

EmA berkata...

auchh, sakit.... budak-budak tgh lasak

eLL berkata...

sakitnya....

:: Mrs.Eady :: berkata...

budak sihat kannnn :)

◕ D Y S H A S A H H I R ◕ berkata...

kena tukar ayat kak, macam "baik2 ea syg". bila cakap jatuh n kita pikir jatuh, maka jatuh la anaknye.. hehehe:) comel anak akak due2..

Aju Mohit berkata...

alahai siannya anak mama, sib bek sikit je kan, takpe belajar dari kejatuhan tu kak, dah besar anak2 akak

izan mama mia berkata...

aduh..sakitnyer..takut saya tgk darah

rieda_ffya berkata...

sian dia...abih berdarah...letak ubat..kan ade bengkak2 lak..

Beckhrooy berkata...

sakit juga tu

Cho Zila berkata...

akak sekarangni kalau anak jatuh gitu akak gelakjer.. lepastu karang main balik... tapi tuler sekalitu jiran akak tengok dia marahnyer akak .. ha.. ha.. kalau teruk sesangat mesti ler akak tak gelakkan ni takat calar tu biasalerkan.. budak2...

prog muten berkata...

Salam pada semua...
Kami pembekal strip ujian kehamilan dan ovulasi dengan harga yang murah tetapi berkualiti.
Kami menjual secara runcit pukal dan dropship.
Harga serendah RM1.00/pcs.
Lebih banyak anda beli, lebih DISKAUN kami beri
Untuk keterangan lanjut lawati blog shop kami:
http://kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

(Lizz) http://www.mummycute.com/ berkata...

ololo ciannyer dier...

ariana berkata...

Siannya..x pe..dia kuat kan comey..:))

syiela berkata...

kesian dia mesti pedih.. tapidorng ni biasa la kan kak dah ok skit lari macam biasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink