Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 17 Oktober 2012

31
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 17 Oktober 2012@11:16 PG | Filed under




~ Assalamualaikum ~



Buku yg kak Nurul start baca dr. thn lepas x habis2.........huhuhu.

31 ulasan:

Anum berkata...

good one

Nieyl berkata...

hehehe~:) bler nak abis kak..

ieedaz @ mama_isha berkata...

lame tu dr tahun lepas..hehe caiyok caiyok yer..:)

rieda_ffya berkata...

dr thn lps akak?ngeee..baru nk tanye best ke x?

cheqna berkata...

bila nak habis ni kak??

◕ Kawaii D Y S H A ◕ berkata...

sama la kak, bli bnyk2 buku pastu xbaca

Nens Collection berkata...

hehe..best x isi die?

Roslan Putra berkata...

tebal mmg lambat habis.... teruskan usaha...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

hehe..sy pun sama..kalau bc buku x kira novel ke apa mmg x penah habis

adyna berkata...

berusaha!!! habiskan baca ;)

Daddy Ziyyad berkata...

saya nak beli dari dulu, tak beli beli! :P

Ujie berkata...

buku ni mmg tebal.
saya blm baca, skrg tgh turn suami, best katanya.

Kakzakie berkata...

Ada yg menyakitkan dan tidak kurang ada yg memberangsangkan teruskan baca Nurul kemudian kita fikir-fikir sendiri..

hainom OKje berkata...

OKlah tu...walaupun belum habis tapi masih baca ok!! he..he..

gadisBunga™ berkata...

kene habiskan tuh!

Acik Erna berkata...

Assalam Nurul..acik pun belum baca lagi buku ni..

ieda berkata...

cayuk2 dikk
teruskan habiskan ;)

Aju Mohit berkata...

sumber inspirasi kan kak, kagum dengan cara dan pemikiran tun

~ yus ~ berkata...

oklah tu dah mula baca nurul...:) takpe tahun ni kasi habis ya, tinggal beberapa bulan lagi nak habis tahun ni tau!

Tieah Madian berkata...

Haha. Kak nurul sama macam kakak saya. Suami dia beli buku ni versi omputih, dia pulak konon nak baca jugak so beli versi melayu tapi tak khatam pun. Haha.

MulutPayau berkata...

samalah kita.....tak tahu bila nak habis baca buku tu...

qemaishak berkata...

bagus juga la, qema ni untung baca kat laman maya je buku lama dah tak hadap kecuali buku ajar ammar hihi

fizafantagirO berkata...

caiyok caiyok! cepat habiskan :p

IntaNBerliaN berkata...

kak, sy pun ada buku yg dr hn lps tp xhabis2 lg baca.. hihii

IntaNBerliaN berkata...

kak, sy pun ada buku yg dr hn lps tp xhabis2 lg baca.. hihii

Nora Karim berkata...

saya teringin nak baca buku ni... tapi belum ada rezeki nak beli...

Wanieys a.k.a IbuQalief berkata...

usaha lg kak bg cepat2 habis hihihihi

wan nurul hezrina berkata...

wah wah takper yang penting pererimaan penyampaian buku baik=)hehe

Sue berkata...

Mmg tebal gila buku ni. Hubby siap beli smpi 2 version, yg BI & latest BM punya. Yg peliknya dia boleh habiskn baca buku tebal mcm tu. Setiap kali abis baca satu2 buku dia akan cite balik kt Sue. Nice! Buku ni kata hubby mcm khazanah negara. Dia mmg suka baca genre mcm ni....sue lebih kpd novel2 especially in english. Tabahkan hati...teruskan baca buku ni smpi abis ye...

sal ya berkata...

mesti baca semuka surat je sehari kan kak?

zulhilmi tempoyak berkata...

chaiyok2... habeskan.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink