Monday Blues......... | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 22 Oktober 2012

19
Komen

Monday Blues.........

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 22 Oktober 2012@4:29 PTG | Filed under
~ Assalamualaikum ~

Selamat hari isnin kwn2 semua.....

Camne dgn weekend lepas?

Semangat x kerja hari nie?
Hari permulaan utk minggu nie.

Mungkin ada yg monday blues hari nie?
Macam kak Nurul  nie,huhuhu.....

Rasa nak rehat2 duduk kat rumah tanpa fikir2 apa.....
Boleh ke macam tu?




19 ulasan:

Nur farahiza berkata...

hari nie otak macam blur sikit , hahahah

rieda_ffya berkata...

sy selalu pikir nak stay rumah n duduk ngan anak2 tapi....kerja tetap kerja..

Anum berkata...

salam isnin

lizz berkata...

tiap kali ahad raser cam tak best bukan aper sebab esoknyer nak kena kejer nak kena bangun pagi2 nak mengadap jamm penatt...isnin memang cam nak duk umahkan

Aju Mohit berkata...

tak sempat nak blues kak, hari ini ada kerja di UIA gombak huhu

LiYa HaNiF :: berkata...

hehe tak dan nk berblues kak...
tgh banyak sangat keje kat opis nie... hehe ni pun curi2 masa nk BW hihi

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

pagi2 isnin mmg ikutkan lemau je badan nie.. malas nak g keje.. tapi.. bangun pagi tu..kena senyum... kena buang perasaan malas.. nnt..wat keje pon xbersemangat..huhu

syiela berkata...

saya mcm hari2 pun blues hehehhe

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

bila cuti, balik keje memang rasa slow sikit..huhu..

wahida berkata...

bestnya kalau dpt duk umah je kan kak...

◕ Kawaii D Y S H A ◕ berkata...

surirumah hari2 blues kak..hehehe

PinkUmmi berkata...

hari nih otak fresh...hehehe

MulutPayau berkata...

bestkan kalau dpat lepak2 kat umah jer....

wan nurul hezrina berkata...

hari senin hari2 mmg nurul banyak sangat kerja..bz cket..

qemaishak berkata...

hari isnin selalu liat nak datang keja hihi

Hazmin Hamudin berkata...

Hari isnin memang best kalau dapat duduk rumahkan. Isnin tak best kerja.

Papa Mifz berkata...

nak tak nak setiap hari kene berfikir kan kak...

Sue berkata...

Ha Ha.....mcm lebih kurang je dgn Sue!

sal ya berkata...

selalunya kalau dah lama cuti isnin adalah monday blues clues...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink