Hepi Besday Najmi...... | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 4 Oktober 2012

38
Komen

Hepi Besday Najmi......

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 4 Oktober 2012@10:03 PG | Filed under
~ Assalamualaikum ~


Tanggal 29 September lps hari sabtu adalah hari ulangtahun ke 9
anak kak Nurul Muhammad Najmi Izzuddin.Dah 9 thn dia
tp belum menunjukkan lg  tahap pemikiran budak yg umur camtu,
tp tahap pembesaran fizikal dah nak sama dgn budak yg sklh thn 6.
Kadang2 tgk adik dia lebih lg mature dr dia nie.Macam mana
nak buat tu?........

Hari tu kak Nurul buatlah kek besday dia sendiri.
Kak Nurul  buat kek coklat moist.Buat dua acuan
lps tu layer2kan jadi bertambah tinggilah kek tsbt.
Cuba ikut resepi kat internet cara buat ganache tp cam x 
menjadi je sbb bila toppingkan kat atas kek tu cair 
melimpah ruah sehingga BIL ckp nie  kek gunung berapi
krakatau di Indonesia. x kisahlah kek apa  janji 
sedap ye tak? macam masuk bangkul angkat sendiri je nie.

Nie macam izzyan plk punya birthday......


kek stgh  dah dipotong.


Semoga Najmi jadi anak yg baik,mendengar kata org tua,jaga solat dan rajin belajar,amin.

38 ulasan:

Anum berkata...

nampak sedap sis

cheqna berkata...

happy birthday najmi
moga snetiasa dilindungi Allah ye =)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

dapnyerrr..leh anti mintak citit najmi hehe

MulutPayau berkata...

selamat hari lahir utk Najmi...semoga menjadi anak yg cemerlang dunia dan akhirat...

Acik Erna berkata...

happy Birthday najmi..semoga menjadi anak yang solleh

zila norazila berkata...

salam kenal:)
happy bthday wt sikecik tue:))

IdaShazana berkata...

Happy birthday.... happy family

syiela berkata...

happy besday najmi... moga jadi anak yg soleh...

pandai kak nurul buat kek.. saya pandai makan je hehehe

Kesuma Angsana berkata...

hepy birthday nahmi. mg jad anak terbaik dunia ^ akhirat ye!

Rai Ourkizuna berkata...

happy birthday najmi..

insya allah kak..nanti dia akan belajar pasal tanggungjawab dan peranan dia..setiap budak ada perkembangan masing2..

Daddy Ziyyad berkata...

happy birthday Najmi...

kek rupa tak lawa takpe..
yg penting rasanya sedap :)

UmmiSyarni berkata...

happy belated bday to Najmi!
sedap je nampak kek tu.gambar tu boleh makan ke kak?

hainom OKje berkata...

Hepy bezday najmi.... seronoknya dapat kek airtangan mama!

rieda_ffya berkata...

happy besday najmi..semoga jadik anak soleh

Rahmah Ram Ram berkata...

sedap nampak cake tu...happy birthday Najmi..semoga menjadi anak yang soleh dan patuh pada ibu bapa.

sHima AzMir berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
sHima AzMir berkata...

moga jd ank yg soleh..insyallah.nk buat ganache??yg mudah dan jimat is juz guna susu uht (yg dlm kotak tu) + choc masakan...sukatan..biasa shima tk sukat pon kak...hikhikhik...agak2 susu utk mencairkan choc tu.if pekat tambah susu lagi.panaskn dlm periuk dgn api pelan tau.pastu sejukan skit.baru tuang atas kek.

Nens Collection berkata...

hepi besday najmi..
kek boboiboy!
ammar punyer besday sambut ke 2 thun..bebudak2 sume nangis2 sbb duk berebut ke gambar bboiboy..haha..lawakk plak..keke

Ujie berkata...

wah..tingginya kek!

happy birthday utk Najmi ya!
semoga jd anak soleh.

Ema Blog berkata...

selamat hari lahir untuk najmi.. cantik keknya

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam Nurul...happy birthday tuk Muhammad Najmi Izzuddin.Semoag doa ibumu dimakbulkn oleh Allah.Aminnn

ieda berkata...

eppy bday najmi ..
semoga jadi anak yg soleh ..
cerdik dan pandai ..
insyaallahhh ;))

fieda berkata...

happy beday..moga jadi anak yg berjaya dunia akhirat..

eMMe berkata...

hepi busday abg Najmi..moga jadi anak yg soleh dan menyenangkan hati ibu n ayah...

pst2: Sis Nurul, kek mmg sedap...manis tu yg sedap.. saya takleh tgk, mesti nakkk je, so saya dah kategori kencing manis waktu hamil, so, kene control makan, huhuuu...

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

selamat hari lahir buat adik najmi... smga menjadi anak yg soleh...

wan nurul hezrina berkata...

HEPI buffday najmi...may Allah bless you n terus mbesar dengan sihat..

Cikgu Ma berkata...

hepi bzday najmi ^_^

Kakzakie berkata...

Happy belated birthday sayang. Maaf auntie terlewat.

Nurul... budak lelaki dgn perempuan memang tahap kematangan jauh bezanya. Budak perempuan lebih cepat mature berbanding budak lelaki ini kena akur. Sebab itu budak lelaki kalau dari kecik dah pandai biasa sampai besar memang pandai tapi budak perempuan belum tentu masa kecik pandai dah besar pandai..

ros_reeza berkata...

Selamat ulangtahun kelahiran :)

amboi kek dia, cantik sangat.. kartun :)

Masz Sidek berkata...

nyaman nya kek polah ktk kak....

Nazayiena berkata...

@zila norazila
Salam kenal Zila,dan kak Nurul follow yea.

Nazayiena berkata...

@sHima AzMir
Tq Shima sudi beri tunjuk ajar buat ganache nie.

IntaNBerliaN berkata...

eppy belated bzday najmi..

kek tu nampak moist sgt.. sedap je :-)

sal ya berkata...

happy belated sayang najmi.

eMMe berkata...

tgk cincin dah..
tgk kuih raya plak..
adoi..selera mende manis saya ni kak nurul uii...huhuhuuh.... tahan2...

lelamaisara berkata...

alahai kek tu nampak sedap betul la...:)

Happy besday najmi..:)

Kasih Salina berkata...

happy birthday buat najmi...sedapnya kek dia..semoga menjadi anak yg cemerlang dunia & akhirat..insyallah..

ct rahani berkata...

hepi besday najmi.. semoga berjaya dunia akhirat.. amin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink