Wordless Wednesday | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 1 Ogos 2012

22
Komen

Wordless Wednesday

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 1 Ogos 2012@10:52 PG | Filed under

Assalamualaikum.....



~ Sempena raya x lama lg. ~
 ~ Antara koleksi resepi kek lapis S'wak ~
~ Setakat nie hanya satu resepi yg telah dicuba ,p ~





22 ulasan:

Anum berkata...

hihi
anum order je

Wanieys berkata...

akak buat kek lapis tu boleh htr kt wani sikit kuikuikui

kakcik berkata...

Lama juga masa yang diambil untuk menghasilkan kek itu, kan? :)

syiela berkata...

nak sikit kak hehehhe

:: Mrs.Eady :: berkata...

WAHHH rajin :)

Salmiza berkata...

gigihnya akak buat kek lapis srwk...tp mesti puas hatikan...dgn aromanya yg wangi...tp kite tetap beli..mls nak buat..:p

sudipVSsenduk berkata...

alahai rajinnya...
saya tak suka buat kuih remeh2 ni sbb kurang kesabaran

Rai berkata...

rajinnya...

kek melapis lapis ni bercinta sikit nak membuatnya..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

okla tu ada gak cuba hehe..sy ni order jeee

rieda_ffya berkata...

kak nurul..nant kalo buat pos kat sini skit tau..haha

lelamaisara berkata...

tgok mak buat haru jugak..heeee..
kena kesabaran yg tinggi..heee

Daddy Ziyyad berkata...

kalau pandai buat sendiri, better buat sendiri kan...:)

Norzie hany berkata...

Sis blm pernah buat kek lapis lagi.Klik nuff di sini.

MulutPayau berkata...

tak pernah buat kek lapis....rasa macam susah jer nak buat....

Masz Sidek berkata...

raya thn tok kmk nak main tunjuk jak... mls nak molah... hehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

xpernah buat dan xpernah mkn lg kek sarawak..hehehehehe

eintan nurfuzie berkata...

cik en mmg gilekan kek lapis.. tapi yang cik en beli kat medan dulu...

eLL berkata...

pandainya akak. + rajinnnnnnn

~Sweet Honesty~ berkata...

kmk beli jak kek ya tek..sik rajin polah kek..hihi

Tihara berkata...

senang buat seniri takde nk rasa was2 ke hape..kalo saya ni harap leh beli je kak ..hehe :)

IntaNBerliaN berkata...

rajinnya akak.. susah nak buat kek lapis sarawak ni..

Arina Shamsul berkata...

Good luck dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink