Izzat tido ke sahur nie. | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 30 Julai 2012

21
Komen

Izzat tido ke sahur nie.

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 30 Julai 2012@5:10 PTG | Filed under
Assalamualaikum......

Hari nie dah ke-10 kita berpuasa.
X lama lg dah nak stgh bulan ya.
Kak Nurul smlm sampai sini dlm kul 3 pg.
Sampai rumah terus suruh si kakak dan Najmi sahur terus.
Lauk dan nasi MIL ada bekalkan sekali.
Lama dah x pergi jenguk rumah kwn2.
Wlpn masa nie sibuk sikit kerja,InsyaAllah akan kak Nurul menyinggah.
Ptg nie juadah apa kwn2 berbuka?
Kak Nurul x tahu lg nie,tp thgari tadi dah beli sikit kuih-muih.
Tgk gambar si Izzat nak bersahur pagi tadi di kpg.
Sbb lmbt tidolah nie sampai kat meja mkn lg pun boleh tido.
Setakat nie syukur alhamdulillah Izzat baru tinggal satu hari puasa
sbb hari tu MIL ckp dia mcm dah nak semput.

21 ulasan:

masyi berkata...

heee....budk2 kan...ncb baik xtersengguh atas nasi tu..

♥ Safiena ♥ berkata...

Alo lo.. gik nak tido muka ya hehe.. selamat berpuasa Izzat & Tina sekeluarga :)

Adylia Qarissa berkata...

ala haiii kesiannya muka huhuu

kakcik berkata...

Anak bongsu kakcik (dah 11 tahun pun usianya) baru tahun ini masa sahur tak makan bersuap. Kalau tidak sama ada bersahur atau berbuka, kakcik kena dahulukan menyuap dia makan.

ainnoraini berkata...

Huhu comeynya..nk mkn tapi mata mahu tido yeee..

Ibuhani berkata...

ngantuk nmpknya izzat tu.....letih betul tu.... :))))

MulutPayau berkata...

alahai ngntuk betul izzat ya....

Marya Yusof berkata...

As salam Kak Nurul,

hehehe...baca entry akak ni teringat anak buah sy dulu masa baru2 berlatih berpuasa... Tersenguk2 duk atas kerusi nak tertido! Tp semangat mereka tu yg pentingkan ;))

cheqna berkata...

hahahaha
izat izat..x pe..makan sambil mata tutup pun takpe..janji poser =)

Acik Erna berkata...

alahai..sian nya dia..depan nasi pun pejam lagi

Daddy Ziyyad berkata...

kalau dibiarkan, harus sampai ke subuh boleh lena macam tu! ahaha

Saya Disini berkata...

hehhe..ngntuk sangt tu..mkn smbil tido

anisalya berkata...

macam tu la budak2 kalau bangun sahur kan?

syiela berkata...

seronok tengok gelagat dorang time sahurkan... hehehehhe..

selamat berpuasa ye izzat moga terus kuat sampai akhir ramadhan ni...


psssssst.. cantik rumah baru ni..

Kakzakie berkata...

Anak kakak kalau tak suap memang tak makanlah masa sahur Nurul...

Saya Disini berkata...

bile nk shoping rya tu

Rai berkata...

alahai..kesian..mengantuk sangat ni.. hehe..

rieda_ffya berkata...

izzat...bangun nak oi...da sahur tu.. biase awal2 xde rase nak masak pae..tp da pukul 6 baru gelabah nak masak itu ini..

izz iizza berkata...

camni la ragam anak-anak sahur..hihi tertidur kt kerusi sudahnya..:)

IntaNBerliaN berkata...

alahaiiii mengantuk sgtlah tu :-)

Masz Sidek berkata...

heheheh... kepak gilak kali nya kak... nya ngantok jak time sahor...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink