Dugaan itu,Allah sayangkan hambanya. . . . . | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 9 Julai 2012

27
Komen

Dugaan itu,Allah sayangkan hambanya. . . . .

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 9 Julai 2012@2:11 PTG | Filed under
Assalamualaikum. . . . .



♥ Jika engkau merasa sedih, pandanglah ke langit tinggi.. Senyum dan yakini, Allah sentiasa di sisi... ♥
♥ Adakalanya Allah menghantarkan ujianNya adalah tanda surat cinta dariNya.. Agar dengan kiriman itu hatimu akan lebih ingat kepadaNya.. ♥

✿ Subhanallah.. sayangnya Allah kepada kita.. Alhamdulillah..✿
 — 


Sumber:iluvislam.com's photo.

27 ulasan:

eMMe berkata...

Sentiasa la jadi manusia yg bersyukur... dan mengingati Allah... InsyaAllah Allah akan sentiasa memberkati hambanya.

Rai berkata...

kadang2 kita terlupa..terima kasih mengingatkan..

Anum berkata...

dugaan allah macam2.. seharusnya bersyukur kepada nya

ros_reeza berkata...

terima kasih.. saling ingat-mengingati...

Daddy Ziyyad berkata...

Jangan lah sangka sudah beriman, kalau masih belum di duga :)

kakcik berkata...

Bila kita sedih kerana tidak berkasut, ingatlah bahawa ada orang yang redha walaupun tidak berkaki.

Suhana Shuib berkata...

sentiasa percaya pada takdir ALLAH.. hanya dia yg MAHA MENGETAHUI...

Acik Erna berkata...

dugaan mengingatkan dan menguatkan kita..insyaallah

syiela berkata...

kekadang kita terlalai.... alhamdulillah sayangnya DIA pada kita

izz iizza berkata...

ohh..hiba rasa hati..

MamaEma berkata...

betul tu kak..tiba-tiba rasa sayu..

Papa Mifz berkata...

dugaan yg mendatang kadang2 rasa tak terhandle...tapi insyallah dengan berdoa dpt atasi nyer kan...

MulutPayau berkata...

terima kasih kerana mengingatkan....

IntaNBerliaN berkata...

betoi tu.. dugaan tu menunjukkan yg Allah sayang kita + ingat kita N suruh kita pun ingat dkt dia .. jgn lalai dgn perintahNYA.. :-)

ct rahani berkata...

betul kak.. setuju sgt2... :)

izan mama mia berkata...

yaa..benar,....

Masz Sidek berkata...

terima kasih atas peringatan kak...
kadang2 bila senang kita tok mudah leka... layap...
bila di beri ujian baruk kita ingat balit dgn tuhan...

eintan nurfuzie berkata...

mm.. btul tu

lama cik en x terjah blog kawan2 cik en ni..nak tau sebab pe.. kena tengok entry ini
http://www.nurfuzie.com/2012/07/kovensyen-kecemerlangan-diri-dvs-2012.html

rieda_ffya berkata...

amin..sebagai hamba yg lemah..sentiasa memerlukan kan Nya..syukurlah atas segalanya..

Wanieys berkata...

betul tu dugaan untuk kita tandanya DIA sayangkan kita :))

Ujie berkata...

tanpa dugaan susah, sedih...kita mungkin tidak merayu dan berharap pd-Nya. Kita mungkin lupa adanya Maha Pencipta.

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

Allah menghantar ujian kepada hamba2Nya supaya kita tidak lupa, alpa dan sentiasa memohon dan merayu padaNya..

Tihara berkata...

haah, Allah Maha Pengasih dan Maha Penyayang :)

Asmara berkata...

Itu Janji Allah. Bila kita sentiasa ingat padaNya Dia juga akan sentiasa ingatkan kita. :)

9n0L4 berkata...

Allah menguji ikut tahap kemampuan kita. ;)

Ibuhani berkata...

Dugaan itu penghapus dosa!

Tanpa Nama berkata...

ermm, betul 2...^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink