Alahai anak-anakku..... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 8 Jun 2012

16
Komen

Alahai anak-anakku.....

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 8 Jun 2012@5:26 PTG | Filed under


Assalamualaikum....

Salam jumaat pd semua kawan2 blogger.
Tentu hari nie ramai yg happy sbb esok dah start cuti sabtu
dan minggukan,aku plk rasa malas sbb minggu dpn nak pegi
kursus kat Perak.Bukannya apa aku malas nak kursus jauh2
sebenarnya klu buat kat sini je xpe plk.Nie minggu dpn
start sklh plk tu,tentu hubby kelam kabut nak uruskan rumah
dgn anak2 lg nanti.Dahlah pegi sana kena pegi sendiri,pandai2lah
nak cari transport,mula2 hubby mcm x suka aku kena pegi
kursus nie dan dia seolah2 x  memahami kerjaya aku nie,cewahh. . . . . .
Sehinggakan aku siap google cari jadual ETS utk nak pegi
sana . Last2 hubby nak juga htr aku hari ahad nanti wlpn jln
 mungkin jammed sbb habis cuti sklh.dgn syarat 
kemas semua  brg  keperluan spt baju sklh anak
 dan kerja dia.(x buat lg ingat blk keje ptg nie nak ion
 semua sementara tunggu dia bawa
Najmi dan Izzat potong rambut nanti.)Malam kang nak 
blk kpg sbb nak htr Izzat blk.

Dua hari lepas pegi pasar mlm bawa Izzat nak tunjukkan
dia pasar mlm di sini(Izzat anak ku yg ketiga duduk ngan
MIL di kpg).Dah nak blk monyok je sbb x dpt permainan
yg nak dia beli,tanya2 ngan dia nak beli apa,rupanya
nak keta control lg.Hai, dah berapa byk kali dah beli keta
control nie,kecik besar semuanya dah beli . . . . .  . .
Anak2 nie x pandai nak jaga,beli sekali cepat boring
lps tu x jaga dan simpan elok2......Lainlah kita(aku) dulu
nak minta arwah mak beli mainan memang x akan 
dpt punya sbb tu bila dpt permainan memang jaga elok2
dan boleh main lama2.

Smlm pegi Parkson Alamanda ingatkan nak redem
voucher yg expired smlm utk beli brg2 hubby.
Last2 beli lg mainan utk anak2. . . . . . . . .
X beli merenggek plk terutamanya si Najmi tu.
Tahu2 ajelah harga mainan kat Parkson nie.
Siap ayahnya pesan nie last beli mainan,nanti klu
ayah dah potong duit rumah nanti memang xkan beli mainan
nie semua(boleh percaya ke?). . . . . .huhuhu
Budak2 mana boleh pisahkan dgn alat2 mainan
ada aje yg nak minta beli.. . . . . . .


Mainan Izzat Spyderman naik moto.

Mainan Najmi org hutan boleh tukar jadi spyder.

Mainan Izzyan hp dan beg nya.

Mainan kakak dynasour tp kena pecah sikit tanah (mcm org gali artifek lama2)utk dptkannya.

Muka org suka dpt mainan........
Keta control Izzat "NASSAN"ya bukan "NISSAN"..............



P/s:Dua hari lepas aku mimpi Tom ada balik rumah(biasanya org ckp mimpi nie terbalik,mungkinkah
Tom memang x akan balik lg?)
Minggu dpn 3 hari aku xleh nak BW rumah kwn ya,Insya Allah lps tu aku kunjungi rumah kwn2 ya
lps blk kursus.

16 ulasan:

Rai berkata...

hehe..anak2 memang pantang.. kita sibuk nak beli barang keperluan dia pun nak mintak upah ngikut pegi shoppinig..ada je permintaannya..

susah jugak kan kerjaya yg nak kena kursus ke sana sini atau pun outstation..syukur kerani mcm saya duduk di pejabat saja..nak hantar kursus pun buat apa..perabis duit kompeni je..hihi

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

kat sape lagi anak2 ne nak pau kan.. kat mak bapak gak la kn... xnk belikan senang je... nangissss... hahaha

kakcik berkata...

Kereta kontrol anak2 kakcik tak pernah panjang usianya. Ada yang beli petang, malam dah hilang nyawa!

Acik Erna berkata...

assalm nurul..kalau zaman acik dulu lnsung tak de mainan..he he.

Nora Karim berkata...

kak nurul... anak sulung saya smpi boleh ingat kat mana tempat brg mainan... kalau tak pergi tempat tu mmg dia akan ngamuk... so last2 abis gak la duit kena beli mainan.. huhu

selamat berkursus kak nurul.. :D

Nora Karim berkata...

kak nurul... anak sulung saya smpi boleh ingat kat mana tempat brg mainan... kalau tak pergi tempat tu mmg dia akan ngamuk... so last2 abis gak la duit kena beli mainan.. huhu

selamat berkursus kak nurul.. :D

Norzie hany berkata...

Beruntung anak2 sekarang ye....zaman kita dulu tak ada mainan segala.

syiela berkata...

pandai dorang 'pau'kan hehehhe

teruja muka masing2 :)

Tihara berkata...

memang puas atilah dpt mainan macam jenis ni :)

~Sweet Honesty~ berkata...

zaman sy dulu...main batu seremban jek..huhuhu

eita berkata...

seronok kalau dapat mainan....

Aju Mohit berkata...

Seronoknya dpt hadiah idaman ye, senyummm je ;)

ct rahani berkata...

slmt berkursus kak.. anak2 mmg biasa la klu ngan mainan.. susah nk bertahan lama.. :)

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

waaa masing2 dah dapat beli mainan...

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

dah lama is xmelawat sini..... windunya
ada penyakit xbopa ajin skit 2,3menjak ni... hehe (^___^)

9n0L4 berkata...

dpt sorg satu tu. best la dpt parents sporting gini. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink