Selamat Hari Pekerja....... | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 1 Mei 2012

15
Komen

Selamat Hari Pekerja.......

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 1 Mei 2012@8:30 PG | Filed under

Tema Hari Pekerja Tahun 2012  adalah "Pekerja Berinovatif Penggerak Transformasi".
Pemilihan tema ini adalah seiring dengan inisiatif Kerajaan dalam membentuk budaya kerja yang kreatif dan inovatif ke arah negara berpendapatan tinggi dan selaras dengan Konsep 1Malaysia; Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan.
Selamat hari pekerja pada semua  x kira apa jua jenis pekerjaan pd hari nie 1 Mei 2012,diharap semuanya bekerja kerana  Allah dan ikhlas di setiap perbuatan yg kita lakukan. Semoga Rezeki yg kita dapat akan sentiasa  Allah berkati....amin.
Firman Allah:
dan Katakanlah (Wahai Muhammad): Beramalah atau bekerjalah kamu (akan segala yang diperintahkan), maka Allah dan RasulNya serta orang-orang yang beriman akan melihat apa yang kamu kerjakan; dan kamu akan dikembalikan kepada (Allah) yang mengetahui perkara-perkara yang ghaib dan yang nyata, kemudian ia menerangkan kepada kamu apa yang kamu telah kerjakan”.(QS al Nur 105)

15 ulasan:

MulutPayau berkata...

selamat hari pekerja juga utk Nurul...

Zie berkata...

Selamat bercuti.... cuti yg betul2 cuti....

wahida berkata...

kerja itu satu amanah...

peringatan utk saya jugak tu...

rieda_ffya berkata...

selamat hari pekerja kak..walau da lepas..msh sempat wish kan,.hee

Tihara berkata...

selamat ahri pekerja..terimbau kenangan g perhimpunan hari pekerja kat stadium syah alam 10 thn dulu... :)

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

hehe..selamat hari pekerja wlpun dah lepas semalam.. ngeee~

MamaEma berkata...

selamat hari pekerja..hari ni dah start kerja..hehehe

ct rahani berkata...

dh terlambat nk wish.. tp nk wish jugak.. selamat hari pekerja ye kak.. hehe..

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

terima kasih atas peringatan ini..
Selamat Hari Pekerja juga :)

Edy Zaidi berkata...

selamat bekerja kembali...haha

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

selamat bekerja kembali dah... baru dapat jalan2 wini (^__^)

ieda berkata...

selamat hari pekerja dikk ;)
semoga kita boleh jadi pekerja cemerlang nanti ;)

si kiut lavender berkata...

erk..kita keja tanam keledek jerk kat umah..

kira keja gaklah tuh.hihihu

Che Rosliza Che mat berkata...

follow sini dear..

9n0L4 berkata...

opssssssss. dah terlewat nak ucap slmt hr pekerja. tapi better late than never kan. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink