Semakin hari mengikut rupa bapaknya...... | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 4 April 2012

25
Komen

Semakin hari mengikut rupa bapaknya......

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 4 April 2012@4:15 PTG | Filed under
Assalamualaikum.........

Snow makin besar dah berubah bulunya.
Dulu waktu lahir ingatkan kekal je warna putih tu
tp skrg dah ada hitam2 sikit,terutama kat hidung,telinga
dan kakinya serupa macam  Tom bapaknya.
Cuma Tom kaler coklat bukan putih dan yg
bulu putih tu dia ikut maknya Kitty.
Dulu kasi nama snow sbb putih gebunya itu.....
Tom bapak Snow,garang x mukanya(muka si pemburu)....

Nielah Snow.......


Minggu lepas beli makanan nie utk 3 beranak tu......si Snow pun bantai makanan
 kucing dewasa.

25 ulasan:

Yumida berkata...

lembut na muka snow ya...muka bapaknya sebijik kedak muka pusak umah kmk...pusak kmk mkn whiskas nok peket biasa...

follower ke 69

Tihara berkata...

eee..suka la tgk kucing..comel..macam kucing saya kan..masa kecik nampak cerah dah besa dia jadi bertambah kelabu tp saya rasa saiz dia mcm masa dia budak2 dulu..hehe..sbb selalu manjakan dia kut :D

kakcik berkata...

Comelnya. Kakcik suka tengok tapi tak suka memelihara. :)

Ibuhani berkata...

Tom handsome....snow pun cantik! Kucing siam eh....

ieda berkata...

alamak cute nyeeee, tapi akk still geli dikkk huhuh

Acik Erna berkata...

taak boleh tukar dah..sebab dah biasa panggil snow kan.

Asmara berkata...

Ala comel tp nmpk garang. Hehe..

fieda berkata...

comel la..

So Shy Lady (SSL) berkata...

akk dlu ada 12 ekor, tp skrg t.bela dah....sbb sayang tlebih, smpai malas nk klua rmh hahaha

mungkin bela balik bila ank2 dh bsar

noor berkata...

cutenyer kalau umh dekat nk kecek nak satu hehehhehehehe

wahida berkata...

comelnya....
saya geram tgk kucing, tapi tak boleh bela sbb ada semput...huhu...

Rinna berkata...

Alaa comeinyaa.. tapi.. akak takut nak pegang kucing.. :)

MamaEma berkata...

comel...tpi ema tak suka kucing..seriau dgn bulu...

Masz Sidek berkata...

cute kali jak pusak ya...

Kazman / Sue berkata...

kalau macam tu dah tak boleh panggil snow la yee... heee3x

Kakzakie berkata...

Dah besar macam harimau kumbanglah Nurul.. mata dia bukan main galaknya..

rieda_ffya berkata...

sangat comei...pinjam bole...hihi... dlu ade gak kucing camni tp dah kene curik...tulun!

noor berkata...

snow ni kategori kucing siam kan hehehehe

C.M.A @ CikMoonAdnan berkata...

comeiiinyerr snow....

mamaNoriz berkata...

murah rezeki awak sbb jaga kucing ni...rasulullah pun suka kucing kan...

~ yus ~ berkata...

comel...

yus ni suka tgk kucing tp nak bela tak suka...huhu

Nazayiena berkata...

@Ibuhani
Tom nie species kucing siam,kitty mix parsi.

Yumida berkata...

pusak siam kecik2 hooooo..tp manjak..cam pusak mek org kt umah...mal jak mintak perhatian

Cik FaRiZaM berkata...

akak peminat kucing ye

Bui Junaidi berkata...

ADIK KMK BOK JAK MELI SEKOK PUSAK ARITOK TEK..NANG SEBELA MUANG DUIT KERANA PUSAK..MUN KMK NGS K MELI BAJU..HAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink