Nak pegi pool tukar membaking..... | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 12 April 2012

9
Komen

Nak pegi pool tukar membaking.....

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 12 April 2012@5:35 PTG | Filed under
Assalamualaikum....
Aktivitiku semalam sempena cuti agung,
x jadi pegi swimming pool ajaklah anak buat
muffin bluberry.
Buat pki tepung segera just tambah telur,air
dan minyak jagung shj...




muffin bluberryku.....

9 ulasan:

Acik Erna berkata...

segera pun tak pe,,yang penting sedap

ZalinZalina berkata...

Saya pun selalu pakai tepung muffin segera aje..he he..baru perasan blog dah tukar baru ye...cantik sihhhhhh..pink gitu :)

Tihara berkata...

tk pernah try lg yg segera..tingin la jugak :)

MulutPayau berkata...

sedapnya muffin bluberry tu...tapi serius, saya tak pernah buat muffin..hehehe.....

Masz Sidek berkata...

nyaman ehh... kirum sikit ngan kmk... hehehe ;p

MamaEma berkata...

secara spontan jer ke

Teratak Hami berkata...

haha, saya pun suka pakai segera jek. Takyah susah2 nak keluarkan penimbang bagai ...

ieda berkata...

kalau macam nie x jalan punn x per dik .. dpt makan muffin yg sedap2 nie huhuhu
pandai adik buat ;)

Marya Yusof berkata...

Kak,

Segera tak segera, zaman skrg org sume nak copek kan... Janji boleh makan ye tak? heheee :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink