Hai sapalah yg cubit.... | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 18 April 2012

9
Komen

Hai sapalah yg cubit....

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 18 April 2012@10:00 PG | Filed under
Assalamualaikum.........

Hari nie aku kurang sihat sikit dgn flu,mata berair dan tekak
rasa perit je.Si Izzyan pun blk ambik dr nursery smlm pun
dah demam.Tido mlm pun badannya panas dan merengek juga.
Hari nie bukan saja bercerita tentang Izzyan demam tp
tgklah pipinya yg skrg nie nampak cam kudis je.
Hari jumaat minggu lps ambik dr nursery dah ada kesan
macam kena cubit je pipinya,aku malas nak tanya
ngan pengasuh kat situ hari tu.

Aku tanya kat Izzyan sendiri kenapa pipi dia tu.
Dia ckplah kena cubit dgn kawannya,tanya lg sapa
nama kawan dia tu dia ckp Jass(dia nie byk pelat lg)
Hari isnin tu aku tanyalah ngan pengasuh tu ttg pipi dia nie
kenapa dan  sapa buat,Pengasuh ckp hari tu dia x perasan pun.

Ptg smlm ambik Izzyan dr nursery tanya lg  ada x budak
nama Jass,Pengasuh tu ckp xde budak nama tu,aku bukannya
apa just nak tgk je budak tu klu betul,bukannya nak buat apa
pun,kita pun sebenarnya x tahu sapa buat,jatuh sendiri ke
dan sebagainya,anak kita pun kadang2 nakal mengacau
ke apa dan kwn dia x suka(tp klu izzyan aku rasa xdelah
garang2 sgt spi nak tolak atau gaduh2 kecuali ada org yg 
mulakan dulu),tp pengasuh tu ckp memang nak tahu juga
sapa buat sbb ada budak lain yg dah terkena juga........

So nak buat camne itulah antara risiko jika htr anak2
kat pusat jagaan.


Blk rumah aku sapu dgn minyak but but.....

9 ulasan:

Anum berkata...

sedihnya....

izan mama mia berkata...

ala ciannyer...sampai gitu sekali..kalau Izan mesti geram punyer..

Tihara berkata...

laa kesiannya, macam kesan jatuh, tp takkan la belah tepi pipi kan..misteri ni.take care yea nurul :)

MamaEma berkata...

sepatutunya pengasuh kena lebih perhatikan..kesiannya..kena sapu ubat tu kak..

Masz Sidek berkata...

nampak macam luka jak mukanya kak...

AmirFX berkata...

Macam kena sukut meja jer luka tu...

Bui Junaidi berkata...

YA RABBI..GANAS JUAK NEMBIAK SIA..ANAK2 KMK PUN KDG2 ADA JUAK LEBAM2 BILA BALIT RUMAH..SABAR AJAKLAH KAK..

JGN SAMPEY PATAH RIUK JAK

9n0L4 berkata...

kesiannye. jatuh sendiri takpe la. takut buatan orang kan.

Pokok Manggis Depan Rumah berkata...

kasihannye.. banyak juga tu..
betul2..mcm ni la risiko nye..
Alhamdulilah dia dah besar..
kalau kecik lagi kasihan..
harap2 tak berulang lagi mcm ni..
sian kat dia nanti..
semoga cepat sembuh..
Pokok Manggis Depan Rumah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink