Jom makan kat Ikan Bakar PARAMESWARA | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 23 Februari 2012

4
Komen

Jom makan kat Ikan Bakar PARAMESWARA

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 23 Februari 2012@5:16 PTG | Filed under
Makan kat ikan bakar Parameswara nie baru pertama kali cuba,
Sblm nie kitaorg selalu mkn kat gerai yg depan sekali kat Umbai
dan gerai Parameswara nie dia hujung sekali......
Ramai org makan sini,dan dah ramai org tu agak lambat sikitlah
dia punya service......tp masakannya sedap kat tekak kamiorg...
Nie gambar kitaorg mkn awal thn nie baru nak publish,
maklumlah bussy sikit,bussy ke........
Kalau dtg Melaka tu dan nak makan ikan bakar cuba
gerai nie.....



hubby tgh pilih menu...tgk tu pjg quequ nak pilih menu.



dah habis makan jom gambar ramai2....

4 ulasan:

LYAfrina berkata...

nmpak meriah sgt tmpt ni..mmg byk sgt2 pilihan ikan yer..msti rmbang nk memilihnya..

Mama Ema berkata...

a'ah sana memang tempat kegemaran orang luar makan-makan termasuklah saya sekali..hehehe

eni osman berkata...

di melaka ke ni...lama dah rasanya tak makan ikan bakar ni....

mamaNoriz berkata...

mesti mahal kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink