Tom gulik2,Kitty mengendap. | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 7 Disember 2011

3
Komen

Tom gulik2,Kitty mengendap.

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 7 Disember 2011@1:42 PTG | Filed under
Assalamualaikum........

Hari nie dah seminggu Tom x blk rumah.
Rindunya dgnTom.....
Minggu lepas hari sabtu masa kitaorg nak blk kpg,
Kitty yg pegi klr x blk2,puas cari
semua tpt di area rumahku ini
memang x nampak.
Jadi kitaorg xleh nak tunggu coz nak blk kpg
jadi kitaorg tinggal ajelah dua2 ekor nie kat sini,
sambil lepaskan si Tom sekali agar Tom
nanti dpt carikan Kitty.
Blk sini pg isnin terus tgk kandang dan berharap
dua2 ekor tu ada dlmnya tp hampa si Kitty
je yg ada,Tom x nampak smpi saat nie
dia x blk lg.....
Biasanya Tom pandai blk klu pegi main kat luar.....
Nie yg aku risau takut ada apa2 jadi dgnnya.
Harap2lah Tom akan selamat dan kembali blk rumah.

Ni gambar aku ambik 2 minggu lps.
Aku tgh cabut rumput tepi rumah Si Tom
main gulik2 kat tepi aku atas rumput.
Si Kitty plk dlm rumah mengendap ikan yg dlm
aquarium.......

Tom....






3 ulasan:

~ yus ~ berkata...

adeh! yus tak suka kucing nurul.

Wah dah buat juga ya kotak komen mcm yus tadi..hehe.

Tp kan nurul, boleh juga kalau guna pop-up window tau. Yus dah tukar jadi pop-up masih jadi sama..:)

Nazayiena berkata...

@~ yus ~
Nurul pun kadang2 main dgn kucing2 nie....

Nurul cuba kotak komen nie slps baca log Yuslah,tq share ya.
Boleh ya guna pop-up window ya...nanti kejap nak edit blk.Tp kaler background komen Nurul nie x berapa cantiklah.

~ yus ~ berkata...

yus rasa dah sesuai warna dia ni nurul, cuma kalau nak buat berbeza lah kan...

yus tak pasti kalau tak jadi. Kena check betul2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink