Sakit Perut | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 2 November 2011

5
Komen

Sakit Perut

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 2 November 2011@12:47 PTG | Filed under

Dah 2 hari nie Izzyan sakit perut.
Petang isnin tu ambik dia dr nursery kita singgah jap ke rumah
Kak Wan(husbandnya yg baru meninggal aku cite sblm nie) utk urusan
beberapa dokumen.Kat rumah kak Wan dia hidanglah puding roti
Izzyan makan sikit je,bila aku nak suap dia geleng kepala sambil
pegangnya perut dia ckp sakit perut.
Aku tgk dia sambil pegang perut ckp sakit tu sungguh comel sgt
coz sblm nie dia nie berat mulut sikit cam mamanya...
Mlm tu pun dia x nak mkn......risau jugak aku takut perut msk angin
yelah mlm sblm tu mkn sate kajang hj sahmuri je dan pagi aku
htr nursery takut dia x mkn hari tu, ambik ptg tu perut sakit
dah msk angin..........(aku agak je coz time ambik anak lupa lak
nak tanya kat cikgu nursery tu dia nak mkn x time waktu di sklh).
Aku tepuk2 perut dia pun memang berbunyi bom2 je....
apa yg boleh aku buat sapu vicks je.Mlm tadi tido hidungnya
berdarah,terkejut tgk darah apa.....pagi nie tanya lg kat
dia sakit perut lg ke.....dia angguk.
Klu umur dah camni camne nak buat klu kembong ya......
dulu waktu anakku (najmi yg selalu kembong waktu bb)2-3 bulan
aku tuamkan dgn daun sirih yg aku layurkan....
Nak gi klinik mls plk nak ambik time off nie...
Ya Allah semoga sembuhkan sakit perut ian.........Amin.






5 ulasan:

LYAfrina berkata...

alahai... mmg kesian kalo ank2 sakit perut ni.. get well soon dear

~ yus ~ berkata...

anak yus pun kalau main banyak sangat hidung dia mesti keluar darah nurul...

tiga2 macam tu, Arif je tak nampak lagi.

Da tanya dengan doc, dia kata mungkin sbb terlalu aktif..


moga anak nurul takde apa2...

sakit perut, yus biasa sapu vicks aje, n suruh dia minum susu suam...

MrS. F!zA berkata...

sian ian..riso jgk kalo sakit perut ni kak

So Shy Lady berkata...

angin kot... tp risau gak tu smpai hdung bdarah. kena g spital sgera ye

wahida berkata...

kalau sakit perut, saya suka letak minyak yu yi...saya yg tua ni pun duk pakai lagi minyak yu yi tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink