Bawa Izzyan pegi klinik | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 4 November 2011

2
Komen

Bawa Izzyan pegi klinik

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 4 November 2011@2:48 PTG | Filed under

Assalamualaikum.....
Hari jumaat bagi penghulu segala hari.
Smlm lps blk opis blk kejap rumah mandi2 dan sembahyang semua
kita bawalah ian pegi klinik jumpa doktor.
Nasib baik dtg dlm kul 8 lebih,ramai juga org ada tp xlah menunggu
lama sgt.Masuk2 bilik doktor jumpa dgn Dr india.
Cakaplah ngan dia Izzyan nie dah 3 hari sakit perut,dia pun x aktif
macam biasa mkn pun xnak dan badan dia pun ptg nie dah rasa
panas nak demam.
Jadi dr india tu tanya dia ada cirit birit tak?aku cakap xde cuma smlm
je dia ada berak cair 2 kali dan hari nie xde plk.
Mula2 tu dr dgr dah demam 3 hari,jadi dia ckp klu dah demam 3 hari
kena menjalani ujian darah,dlm hati nanti klu nak ambik darah lamak
plk tunggu dan kebetulan Izzyan x demam pun cuma sakit perut je.
Jadi x jadilah ambik darah,tp dr tu siap pesan klu esok x baik kena
dtg lg utk buat ujian darah.Lepas tu dia ckp kasi 3 jenis ubat,ubat
demam,flu dan garam yg cirit birit tu.Aku tanya budak2 xde
ubat sakit perut ke,macam aku hari tu perut ada angin ada
plk doktor kasi pil buang angin.
Dr ckp utk bb xde,dah camtu aku pun blah sambil say tq doc.
Lps selesai kat klinik si Najmi plk cakap lapar,
jadi kita mkn jelah kat foodcourt kat klinik tu.
Tgk ptg nie ambik dia dr nursery dia sakit perut lg ke x,
"Ya Allah semoga kau sembuhkan penyakit anakku ini".....Amin.


muka memang sakit betul2 tu....
nasib baik x tunggu lama...

mkn chicken chop di food court Presint 9





2 ulasan:

Acik Erna berkata...

assalam nazayiena..semoga nak cepat cepat sembuh..sian anak2 kalau sakit..rasanya kita sebagai ibu ni lebih sakit dari anak tu sendiri kan..

Nazayiena berkata...

@Acik Erna
Tu le risau tgk dia x aktif macam biasa.....betul ckp akak kita sbg ibu nie memang akan rasa macam tu klu anak2 x sihat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink