Tersentapnya aku......... | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 21 Oktober 2011

4
Komen

Tersentapnya aku.........

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 21 Oktober 2011@3:44 PTG | Filed under
Salam jumaat penghulu bg segala hari....
Tghri nie aku x blk rumah spt selalunya hari jumaat sebaliknya
menemani kakak mkn bersama di kantin sklh je....
sementara Najmi ngan ayahnya solat jumaat dekat masjid Putra.

Balik opis dlm kul 2 camtu....msk lif dgn sorang laki warga emas
jugalah aku tgk,mungkin dah nak dekat pencen kot....
Tp yg membuat aku tersentap ialah kata2nya....
memang bg org yg biasa anggap tu xde apa2 tp bg aku
memang terasa jugalah hati nie.
Msk2 lif tu aku msk dulu pas tu dia,dia tgk kwn2nya kot
yg aku kira masih jauh nun di sana dan yg sorang lg tu masih baru
terkial2 nak kuar dr keta.
Lif dah nak tertutup sendiri dia plk nak thn,tp thn tekan plk butang
tutup manalah lif tu nak bukak makin tertutup adalah.
Tu aku ckp diorg masih jauh lg,pas tu dia jawablah plk
klu jauh pun tunggulah kata dia.....
aihh dlm hati nie rasa geram pun ada,org tua nie ckp
suka mulut dia je.....ingatkan aku nie x nak tunggu ke
pas tu dia pulak x thn awal2 kenapa.....
Klu aku bukannya x biasa pun dah dekat ngan lif pun ada org
yg main tutup je x nak tunggu.....
tp aku diam je sabar,(macamlah xde turun lg lif nie nanti.....)
aku luahkan jelah dlm blog nie
blh kurang sikit rasa sakit hati nie........
Tp lain utk mengurangkan rasa sakit hati nie
aku fikirkan positif mungkin org tua tu dah byk mkn garam
dr aku......




4 ulasan:

~ yus ~ berkata...

hehe..sabar nurul, orang tua mcm tulah...:)

MrS. F!zA berkata...

ntah..mcm lah tkde lif lain dh..hahaha

Nazayiena berkata...

@ Yus
sabar le Yus diam je time tu.....klu x dah menjawab le jawabnya....

Nazayiena berkata...

@MrS. F!ZA
tulah Fiza bukannya masa tu dah lbt masih awal lg nak msk opis....tunggulah lif lain.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink