Gebunya slps mandi.... | ! My Lovely Family Blog !



Isnin, 17 Oktober 2011

2
Komen

Gebunya slps mandi....

By Nazayiena Ayiena | Isnin, 17 Oktober 2011@5:12 PTG | Filed under
Assalamualaikum.....

Minggu nie tadi aku ngan family x blk kpg.
sbb hubby ada konvensyen sukan di Lumut Perak.
Klu ikutkan hubby blk hari isnin(hari nie)tp disbbkan
ada peristiwa yg kita x duga berlaku(kwn merangkap bekas boss hubbyku
meninggal semasa function di sana jadi diorg blk
mlm ahad tu bersama jenazah....aku pun dlm kul 11 lbh mlm pegi
menziarah wifenya.....memanglah sedihkan.....) al-fatihah untuk
arwah semoga dimasukkan bersama golongan org yg beriman.

Berbalik pd Tom ngan kitty...amboi bukan susah nak
mandikan si dua ekor nie sejak dah besar,terutamanya Tom......
dulu kecik lg senang nak mandikan....
ni bukan main kuat lg meronta kena ada Najmi ngan kakak
tlg pegangkan.
Jadi ada masa tu aku mandilah si Kitty dan si Tom yg
lama dah x mandi.........
Dah mandikan kena dryer bulunya plk....bukan main
byk bulu berterbangan terutama si Kitty.
Tulah klu org yg ada asma ngan alegic tu x pyhlah nak bela kucing...
Tp klu dah minat nak buat camne.
Dah kering semua barulah nampak comel......
garangnya muka si Tom

2 ulasan:

~ yus ~ berkata...

rajinnya Nurul nak mandikan kucing bagai semua ni..huhu

yus tak minat kucing, sangat tak suka kucing, tp kalau ada kucing sesat di rumah, setakat kasi makan tu oklah, dia datang dekat yus lari..huhu

MrS. F!zA berkata...

mak aihH!ni kalo darwisy yg tgk kompom menjerit2 nk pegang..siap dia cium2 lg..teringin jgk nk bela tp malas sbb rumah atas..susah lah nk handle..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink