NUFFNANG

Rabu, 12 Oktober 2011

Dah basi dah?....

assalamualaikum........
Apa yg dah basi nie......makanan ke? tidaklah
tp gambar raya di pagi aidilfitri lepas baru skrg aku ada kesempatan
msk blog aku......klu ikut nie memang dah dekat raya haji dah,tgk
betapa ketinggalannya aku nak update blogku....
aku tak kira nak msk juga gambar raya nie,nanti
xde plk utk kenangan raya bagi thn 2011,ye tak?

Gambar family.....family acik je xde sbb diorg x dpt cuti....

Hubbyku bersalam ngan emaknya...
aku plk bersalam minta ampun dan maaf pd hubby....
Izzati bersalam ngan ayahnya....(ngan aku xde ambik gambar)
Najmi bersalam ngan ayahnya.
Izzat bersalam ngan ayahnya....
Last sekali Iyan...
my family....
Along family...
Ijan family


3 ulasan:

Unknown berkata...

tema family mmg oren dengan pepel eh..hihihi

♥ Elin Adrenalin ♥ berkata...

happy family...

Unknown berkata...

nak timbang berat blog pi kat sini...

http://www.iwebtool.com/speed_test

kalau boleh tempat komen ni pun tukar la yang lebih mudah dan senang orang nak komen..
pi kat setting--->comment--->Comment Form Placement:tick kat pop up window.kemudian scroll kebawah lagi ada Show word verification for comments ..tick kat 'no'

lepas tu save.

terima kasih ..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...