Apa perkembangan rumahku skrg... | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 19 Oktober 2011

1
Komen

Apa perkembangan rumahku skrg...

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 19 Oktober 2011@5:07 PTG | Filed under
Smlm lps maghrib kita sefamily blk kpg Melaka.
Sblm tu ambik dulu kwn hubby kat rumah bekas boss hubby
yg baru pergi ke Rahmahtullah baru2 nie.
Tu yg kita blk Melaka tu sbb nak htr kwn nie
kat Kpgnya di Melaka....
dlm kul 10.45 mlm sampailah kat rumah kwn hubbyku
di Jasin.Msk sekejap je nak tgk bbnya,coz kwn hubbyku
nie baru ambik anak angkat(kwn hubbyku nie tinggal kat Sibu)
jadi dtg sini sbb nak menziarah isteri kwnnya(bekas boss hubby).
Dukung2 kejap bbnya yg lbh kurang 4 bln lelaki.
Aku tgk mukanya teringat ngan si Izzat masa kecik
macam tulah kulit gelap sikit dan pipinya tembam.
Dlm kul 11 lbh kita org bertolaklah ke kpg(dah blk Melaka
alang2 terus pegi rumah mak kejap)
Sblm tu singgah dulu tgk rumah yg dlm pembinaan skrg.
Dah naik rangka bumbung,ingat nak ambik juga gambar
dr dlm keta,tp takut plk,kang ada makluk lain plk
yg appear dlm gambar tu nanti,terus x jadi ambik.
Sampai rumah mak,mkm2 tido kejap dan dlm kul 4.45 pg
kita org bertolak blk ke Putrajaya.sampai sini
dlm kul 6.30 pg,nasib baik ptg smlm baju semua
aku dah ionkan awal2 xlah kelam kabut sgt pagi nie.

1 ulasan:

LYAfrina berkata...

rumah baru yer.. bestnyer... kt xde rezeki lg nk beli rmh sndiri

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink