Habiskan stok bunga api raya....... | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 20 September 2011

3
Komen

Habiskan stok bunga api raya.......

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 20 September 2011@5:12 PTG | Filed under
Salam 22 Syawal 1432H

Minggu nie rasanya dah nak penghujung Syawal......tp aku
rasa masih lg ramai yg buat open house.....
minggu nie tadi blk kpg,aktiviti kita mlm ialah
menghabiskan stok bunga api dan mercun.........
bunga api dan mercun tu tinggal ada lg sbb
dah berapa kali blk kpg kita tertinggal kat
rumah putrajaya nie......blk kpg minggu nie tadi
nasib baik kita teringat......tu yg kita anak beranak
je yg main nak habiskan.....sepupu diorg semuanya
x dtg rumah neneknya jadi t'lpslah nak main
bunga api tu.....







3 ulasan:

Edy Zaidi berkata...

haha..xhabis2 lg ke bunga api??

Nazayiena berkata...

@Edy Zaidi
camne nak hbs selalu je lupa bawa blk kpg....nak main kat putrajaya nie takut plk....

~ yus ~ berkata...

amboi! ada lagi stok bunga api? Kita awal2 dah habis...

ibu dia tak tumpang sekaki main ke?...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink