NUFFNANG

Isnin, 22 Ogos 2011

Dah Shopping raya..........

Salam ramadhan yg ke 22 hari nie.........


Hari nie aku kena flu lg......buat keje pun rasa malas tp digagahi juga........
Malam tadi kitaorg sampai kat rumah dlm kul 3 lbh pg.
Dr kpg rasanya dlm kul 12 stgh kot.....
Ingatkan smlm nak blk sblm berbuka puasa ke sini sbb hubby ada keje nak kena siap
sblm dia pg tadi dah pg OS ke Perak.......
Sampai je rumah aku ion semua baju yg nak pki hari nie............
Hubby aku pun x tido bila tiba kat rumah terus buat kerjanya dan rasanya dlm
perjalanan ke Peraklah dia balas balik masa tidonya........
Aku kena flu ni pun sbb x cukup tidolah.............



Hari sabtu tu kita shoppinglah baju anak2.............
Hubby juga beli baju kerja dan kasut sekali..............
Macam biasalah setiap thn kita shopping kat JJ je............
Klu kat Melaka nie kita lebih suka shopping kat JJ lama..........
Sebab barangnya x berterabur berbanding JJ baru..........



Kul 12.30 Tghri kita sampai dan aku terus cari baju Najmi dan Izzat dulu......
Hubby tlg jaga si Izzyan.........
Utk Najmi dan Izzat aku belikan 5 t- shirt dan 3 pasang seluar masing2.
Dahlah anakku si Izzat ni pandai demand klu beli seluar dia xnak kaler lain selain biru macam
jean......aku nak belilah kaler lain2......last2 dia ku beli 2 biru dan hitam satu.....tupun kena
tanya ngan dia dulu nak x pki kaler hitam 2.....nanti beli dia x nak pki plk....kan membazir....
Si abg aku beli kaler hitam,krim dan biru.......



Untuk si kakak kena beli kat section org dewasa punya brg......sbb utk budak girl xde saiz utk dia....
jadi aku kaci dia pilih sendiri.......sbb thn lps byk baju dia aku tlg pilihkan dia xnak pki sgt.........
kakak ambik t-shirt lengan pjg 3 helai dan slr jeans 2 helai.



Si Izzyan kbykn thn nie aku pilih kaler pink......

Kasut plk aku beli kat kedai bata je..........satu pasang sorang.





Dlm memilih baju aku suruh kakak jaga Izzyan.......ada masa tu seriaunya aku dia
hilang sekejap dahlah masa tu org dah ramai,adalah lbh 10 minit...........dah berdegup laju jantung nie....... cari kat kedai bata xde(sbb last tgk dia ada situ....jarak rak aku pilih baju
ngan kedai bata x jauh)
cari kat kedai main permainan token pun xde...jadi berpecah suruh kakak cari sblh sana.....
sambil 2 aku cal hubby tp x angkatlah plk dia........last2 kakak jumpa dia kat mana.?
jumpa kat tempat balang yg ada jual bola getah melantun 2 yg kena msk duit 50sen satu tu....
nasib baik dia x main kat eskalator......

Hai macam2.........

Berbuka x sempat nak blk rumah.....hubby ajak kat kenny rogers je,slps berbuka dan solat magrib sekali sambung lg shopping......habis dlm kul 10 lbhlah rasanya.........






















3 ulasan:

Unknown berkata...

tiba2 teringin nak beli baju baru..satu apa pun xbeli tahun ni..huhu

Unknown berkata...

weeee...byknya baju raya...anak2 yg lbih suka bla dpt baju baru

syiela berkata...

risaukan time shopping ni.. kdg2 terlepas pandang ank2.. nasib tak hilang..

Alhamdulillah semua persiapan nk raya dh selesai tgu nak raya je :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...