Persiapan raya.... | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 5 Julai 2011

3
Komen

Persiapan raya....

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 5 Julai 2011@3:38 PTG | Filed under
Assalamualaikum.........

Hari nie nak cite pasal persiapan raya thn nie,camne
dgn kawan2 dah sediakan ke terutamanya yg ada
anak2 ?Lbh kurang sebulan lg dah nak puasa dan
pejam celik pejam celik sekejap je rasanya.Persiapan
2 bukannya baju raya je,macam2 spt langsir baru ke
kuih muih 2 plk pertghan puasa 2 blhlah prepare.....
Cite pasal persiapan raya nie aku baru je hbs dr
membeli kain nak buat baju kat Tangkak minggu lps.
Untuk tema kita sekeluarga thn nie aku ngan hubby
pilih caler unggu.Rasanya dulu pernah raya pki caler
ungu tp cair sikit berbanding yg akan pki raya thn nie.

Raya thn lps pun aku shopping kain baju kat Tangkak
juga.Nak kata pilihan byk,memang byk kedai menjual
kain,tp aku rasa kain yg dijual pun sama je dgn semua
kedai dan harga pun x jauh beza dgn semua kedai.

Lps dah hbs borong kain aku htrlah baju 2 nak jahit
dgn sorang akak nie yg tiap2 thn aku htr kat dia......
kiranya kita nie regular cust. dialah....wlpn kita pernah
htr dlm bln puasa dia terima lgi tempahan......huhuhu
tq kak Yo(nama akak 2).

Thn nie nampaknya aku beraya lglah kat Melaka nie,
ingat planing nak beraya rumah baru,tp rasanya memang
x siap punya(nak siap camne,projek x start lg)tu yg
x apply tiket blk S'wak,last2 semuanya rasa melepas
nak raya kat rumah baru x dpt nak raya kat kpg aku
pun x dpt...huhuhu.........sedihnya.......



salah satu kedai kain kat Pekan Tangkak.....


3 ulasan:

~ yus ~ berkata...

orang putrajaya mmg suka lah shopping baju raya kat Tangkak ya? Akak ipar yus pun sama ..huhu.

Yus belum beli lagi baju raya tahun ni..huhu

Keluargaku Syurgaku berkata...

Bukannya apa Yus dekat je dr Melaka lbh kurang 28km je.....

Biasa Yus beli ke tempah baju raya?

rieda_ffya berkata...

byk beli kain kak?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink