Menu org demam | ! My Lovely Family Blog !



Selasa, 19 Julai 2011

2
Komen

Menu org demam

By Nazayiena Ayiena | Selasa, 19 Julai 2011@10:10 PTG | Filed under
As salam.........

Ptg smlm ambik kakak dr sklh dia dah
monyok,demam jugak.........aku kasi je
paracetemol dan ok smlm,hr nie demam lg,
aku mls nak bawa gi klinik sbb baru smlm
dah dekat stgh hr kat sana...........
blk ptg tadi aku masaklah makanan org
org kurang sihat.........dah 5 hr berturut2 aku masak
bubur utk Izzyan nie Izzyan dah ok sambung
lak si kakak.Di samping tu mlm nie aku
masak sup ayam jugak dan telur goreng
dadar request org yg sihat(Najmi)........
Mlm nie satu aku lupa aku kasi kakak
sebiji je ubat paracetemol tu,tu yg kul 10
lbh demamnya x kebah lg,rasanya
sepatutnya dah blh kasi 2 biji utk dia
klu dibandingkan dgn berat bdnnya skrg
69 kg........tgklah nanti kul 1 pg nanti kaci 2
biji plk.........Tadi si kakak dah ckp sok
x leh nak sklh,jadi aku serba salah nak ambik
el lagi ke.....aku ckp kakak tinggal rumah
sorang nanti tghri mama blk tgk,dia
kata ok,jadi lega sikit rasanya........x kejam
sgtkah aku nie membiarkan anak demam tinggal
rumah sorang2?InsyaAllah blk keje ptg sok
bawa gi klinik atau minta time off ptg bawa dia
gi klinik.....


Sup ayam....

bubur nasi..........


telur dadar kosong,klu msk bwg,cili daun sup

bukan si Najmi 2 mkn dia pilih telur je..........





2 ulasan:

~ yus ~ berkata...

anak2 yus pun suka telur dadar kosong je Tapi kalau demam, payah benor nak makan..huhu

Mama Likha berkata...

olololo sedapnyer.. org sihat pun layannnn ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink