Camne keadaan anak anda ambik dr Pusat jagaan?..... | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 7 Julai 2011

7
Komen

Camne keadaan anak anda ambik dr Pusat jagaan?.....

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 7 Julai 2011@2:56 PTG | Filed under
Assalamualaikum...........

Kalau kawan2 yg di luar sana ada hantar anak2 di pusat jagaan
kanak2,camne keadaan anak jika kita ambik time balik?
Means diorg kemas ke cam slps baru mandi atau comot?
Petang smlm ambik anakku dr pusat jagaan kanak2
nak tergelak pun ada.....nak tahu apa cite?.......
ada ke pengasuh kat situ pakaikan anakku baju terbalik.....
x tahu le diorg x perasan ke,memang baju yg aku bekalkan
pagi tu blhlah dipakai dpn blkng tp utk bezakannya ada
riben dpn baju yg blh buat tanda baju tu sblh depan......
Nak kata aku nie cerewet xlah juga......

Satu lg diorg nie ada juga yg sikat rambut anak belah
sblh kanan.Aku dulu selalu gak sikat rambut anakku
belah kanan dan pernah ditegur hubby,tp masa 2
aku x perasan lg.......tp dlm thn nie aku gak ada jumpa
budak pompuan kat sklh anakku yg baru hbs mandi
kat bilik persalinan sikat rambut sblh kanan,hubby
tunjukkan,aku memang nampak janggal nak tergelak
pun ada......tu yg hubby ckp,klu awak sikat rambut
anak sblh kanan camtu le rupanya........


nie izzyan baju sblh dpn....
pki baju t'blk,tgk dia punya riben pakaikan blkg....
tgklah anakku rambut sikat belah sblh kanan.


7 ulasan:

MrS. F!zA berkata...

cekcinya dia..

aah diorg pakaikan baju tu tk tgk betul2 dh kot..kan lbih kurang je..bezanya ada tali..haihh

Edy Zaidi berkata...

nak cepat la tu...asal sarung je tu...sikat pun mana yang sempat je..huhu

- ALYA - berkata...

askum & salam pkenalan

jemput tgk bju preloved item utk bb girl..semuanya cantik2 & murah:-

http://almariasya.blogspot.com/

psonal blog:
http://cahayahatiku-lyafrina.blogspot.com/

tq:-)

Keluargaku Syurgaku berkata...

@MrS F!zA
aha baju 2 memang sama dpn blkg cuma nak membezakannya ada talinye je....x kisah pun tp nak t'gelak pun ada...

Keluargaku Syurgaku berkata...

@Edy Zaidi
betul 2 diorg nak cepat dan ramai budak2 lain lg....kita nak komplen byk xleh,kang diaorg ckp x blh nak jaga anak kita lg nanti.....huhuhu

Keluargaku Syurgaku berkata...

@-ALYA-
Waalaikumsalam...& slmt berkenalan....Insya ALLah
nanti dtg ziarah dan follow.

~ yus ~ berkata...

baju tu mcm tak banyak beza je terbalik dgn tak, tu yg tersalah tu kot nurul..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink