Cuti ke Port Dickson | ! My Lovely Family Blog !



Jumaat, 24 Jun 2011

6
Komen

Cuti ke Port Dickson

By Nazayiena Ayiena | Jumaat, 24 Jun 2011@11:20 PG | Filed under
Assalamualaikum......

Apakhabar anda hari nie?.... aku hari nie sambung byr puasa
lg.klu hari nie slmt tinggallah 1 hr lg puasa aku 2,InsyaAllah
klu rajin nak buat puasa sunat ngan hubby sbb dia pun
ada puasa nazar x buat lg......
N3 nie just nak masukkan foto percutian familyku bersama
dgn semua adik beradik hubby lps di Port Dikson pd
cuti sklh 2 minggu hari 2.
Kira2 2 mlm kita dok sana tp kena tukar2 aperment dan resort sbb
dah penuh dan org dah boking awal.....

nielah chalet kita duduk.......
cuti,rilek2 dan mandi kolam jelah.....

aku pun x lps peluang utk berenang.....dah berpuluh thn x berenang....



mlm makan call piza je....

ni plk kondominium second day.....

Izzati & Najmi takut msk kolam besar dlm giler.....



6 ulasan:

Edy Zaidi berkata...

dah lama tak g PD..nak g next week la..hehe

~ yus ~ berkata...

wah! Pegi Residence Desa Lagoon tu! Best kan...Kami dah dua kali ke sana kalau gi PD. Satu lagi Tiara Beach Resort pun best! Baru sekali je ke sana..hehe

kak ina kl berkata...

anak-anak ni kalau jumpa air memang susah nak naik ke atas kan.seronok dapat gi bercuti beramai-ramai camni

Keluargaku Syurgaku berkata...

@ Edy Zaidi
Klu pg PD time cuti sklh klu x book awal tpt penginapan rasanya bye2 je....

Keluargaku Syurgaku berkata...

@ Yus
okkan Residence Desa Lagoon nie wlpn chalet x byk...tp kita org ari 2 x gi pantai pun....

Keluargaku Syurgaku berkata...

@ Kak Ina
Iyalah kak klu dah jumpa kolam renang memang x sabar nak msk dan susah nak suruh naik.....siap suruh buat kolam renang kat rumah plk.....memang seronok cuti ramai2 nie....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink