NUFFNANG

Selasa, 3 Mei 2011

hARI iBU


SPECIAL GIFT IDEAS FOR MOTHER'S DAY IN 2011.
Custom make your memorable gifts with photo TODAY!


Assalamualaikum...........
yea.....3x dpt voucher 25% dr - www.HeartBeat.my - sempena hari ibu.....
tentu kwn2 dah tahu apa brg di heartBeat.my yg blh kita tempahkan! klu x tahu lagi klik je kat
atas header blogku ini.....ok cite pasal hari ibu nie,rasanya korang perlu sambut x?klu bg aku perlu
sambut sbb aku adalah golongan kaum ibu yg perlu dihargai oleh anak2 dan suami......
Skrg ibuku sendiri dah 15 thn yg lalu pg meninggalkan aku dan adik beradikku yg seramai 6 org.....
Saban tahun aku hanya ada ibu mentuaku shj. yg aku anggap sbg pengganti ibuku yg telah tiada......
oklah nanti hari ibu yg sebenar dah tiba kita cerita pjg lagi ok...



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...