hAPPY aNNIVERSARY yG kE 11.......... | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 25 Mei 2011

0
Komen

hAPPY aNNIVERSARY yG kE 11..........

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 25 Mei 2011@12:39 PTG | Filed under
Assalamualaikum................
Lama dah x mengapdet aku punya blo.........sibuk je.....
Hari nie kugagahi juga semata2 utk kenangan Happy Anniversary perkahwinanku
yh ke 11 thn dah..........aku ngan hubby diijabkabul pd 25 Mei thn 2000 lalu di Sibu.....
Anniversaryku yg ke 10 lps aku x sambut pun coz masa 2 aku ngan hubby
ada perang sikit.....biasalahkan hidup berumahtangga, sedangkan lidah lg
tergigit apa lg suami isteri...........rasanya lagu nie senikata lagu P.Ramli kot.......
Dulu hubbyku ckp sepatutnya ulangtahn yg ke 10 tu kita sambut lbh dr yg lain
coz ulangthn yg ke perak ke,jubli ke aku pun x pasti............
Ingatkan nak wish dulu dr hubby pas 2 dah tertido kul 12 tghmlm....jadi dia
yg dulu wish kat aku awal2 pagi.............
x blh pjg sgt n3 nie coz nie aku dah nak klr pg sklh anak,ni dah tghri..............
Apa yg kuharapkan semoga rumahtangga ku ini akan kekal bahagia
hingga ke akhir hayat..........biar sama2 menghabiskan hari tuaku dgn hubbyku......








Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink