Cuti fikir kerja...... | ! My Lovely Family Blog !



Sabtu, 5 Februari 2011

4
Komen

Cuti fikir kerja......

By Nazayiena Ayiena | Sabtu, 5 Februari 2011@8:27 PTG | Filed under
Rasanya blm terlmbt lg kot aku ucapkan selamat tahun baru cina pd kwn2 dan bloger yg menyambutnya.....klu 2 thn yg lalu pasti aku masa cuti camni tgh jln2 rumah kwn2ku yg bangsa
cina......rindu oii kat sibu.... pasti masa nie sana musin hujan klu x banjir...terasa meriah
klu tiba thn baru cina nie kat sana......
thn nie cuti klu ambik 2 hari je dah dpt seminggu cuti.....tp kali nie cuti dah kena beku.....
kena lak keja masa cuti.......tu le dok kat opis 2 buat keja lbh masa dan kita pun beku sama sekali.....
sejuknnya ekon.....ye le org x ramai 2 lglah sejuknya.....tp aku dah x blk kg dah sbln lbh rasanya.....
rindu sgt ngan anakku ijat yg kat kpg......wlupun cuti kena beku, aku nak blk jugak cuti umum nie....
keja 2 aku bawa blk kpg......buat kat kpg.......tp nie dah kpg aku trylah buat......tp byk yg aku x tahu
nak buat.....macamne nie.....mintaklah kwn2 yg bawa keja blk 2......sama cam aku x pandai nak buat.... nanti adalah geng2 sama x siap buat.......susah ngan keja nie jadi aku dok kat kpg cuti nie
pun x senang......asyik fikir hal keja je.....

4 ulasan:

Tuan Din berkata...

juga suka bawak balik buku masa cuti sem.. dulu2.. hasilnya.. memberatkan bahu semata2...

Melati Shaari berkata...

hahahah! same goes to me!
bawa buku masa cuti sem... konon2 nak study.. way from kedah to kl.. hahaa

Keluargaku Syurgaku berkata...

Tuan Din & Melati:Zaman sklh dulu dgn keja nie sama je bawa blk buku2 yg memberatkan bahu.....spi rmh mmg buku 2 x bukak dan begitu juge keja mmg x leh buat kat rumah......

puan nina berkata...

salam..tlg check blog sy ya..ada hadiah menanti =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink