Tinggal Kenangan | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 16 Disember 2010

2
Komen

Tinggal Kenangan

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 16 Disember 2010@12:14 PTG | Filed under
tinggal kenangan


Rasanya dah dekat sbln nie comel meninggalkan kite semue......
ingat x sapa si comel 2.......si comel 2 ialah anak kucing yg ku dpt dr kwn
kpd kwnku.Namun gambarnya masihku simpan lg.....
smlm lalu jln blkg rumah tgk kubur si comel ade bunga2 merah ditabur atasnya....
sapa lg yg buat anak2ku dgn kwn2nye 2......
sedih2 juge atas pemergian si comel.....yea le kan dah besar,dah x brapa main
gigit2 lg....dia(blh ke guna perkataan dia?,kan bkn manusia....ah..xpelah...asalkan faham)
b'kawan dgn kucing lain di kwsn rumahku 2....2 dia xnak dikurung dlm sangkarnya......
jadi kite bebaskanlah dia main mane dia nak suke.....
dan bile ptg aku panggil le dia suruh msk dlm sangkarnya....tp ptg 2 aku panggil dia x dtg2
biasanya 2 ke 3 x panggil dia terus b'lari dptkan aku.........dah 2 aku biarkan aje....
nanti pandailah dia blk sendiri.......rupenya bila ntah dia kena langgar ke ape atau kena
gilis org reves x tahu le tp xlah cedera parah sgt....sikit je dkt kepalanya......

Hubbyku pun ralat jugak si comel mati.....yea le klu kite blk keje mesti dia dtg menyambut
kdtangan kite terus b'lari2 dptkan kite.........dia dah kenal kite tuannya........sedihnya......





tgh tido waktu journey blk kpg....

makanannya ade byk lg tinggal.....
Selamat tinggal.........






2 ulasan:

Tuan Din berkata...

Argh!!! Sebenarnya kes kematian kucng nie sangat menyedihkan ...
aku dah byk kali mati kucing...

Keluargaku Syurgaku berkata...

Tuan Din:Iyolah...Walaupun ianya binatang tp klu kita dah sayang 2 yg ralat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink