*Salam Aidiladha* | ! My Lovely Family Blog !



Khamis, 18 November 2010

0
Komen

*Salam Aidiladha*

By Nazayiena Ayiena | Khamis, 18 November 2010@12:14 PG | Filed under
Salam semue.....

Di sini saya mengambil kesempatan nak ucapkan selamat hari raya
aidiladha pd semua rakan blog....juga family....
satu hari sblm raya aku keja lg.....tp spi tghri je....ambik time off.....
tgk opis ramai yg dah cuti....dan yg x cuti 2 keje spi tghri je....
klu ikut plaining nak blk mlm raya.....
tub2 kite blk pg raye.....nasib baik le kpg dekat je......ni hubby aku le
tido spi x tahu nak bgun lg.....ye le dia keje dlm mingu ni selalu
spi lwt mlm.....spi skali kul 1.30 pg baru blk....
hari ni pejlnn blk 1 jam je coz keta x byk....

Dari rumah aku dah siap2kan semua ank2 dan emaknya sekali
terus pki baju raye.....kiranye kite beraya kat rumah mak mentua le ni....
spi kpg lbh kurang kul 10.00 pg....tgk mak mentua dah masak semua....
malu juge nak mkn je....yelah x tlg masak.....
Pagi sok dlm kul 5 pg kite blk Putrajaya......hubby x dpt cuti.....
aku cuti coz nak jaga si Izyan.....nurserynya tutup dan bukak ari senin nanti....
thn ni kat kpg ni dgr korban lembu 3 ekor je....
Si kakak ngan si Izzuddin beriya2 nak tgk org tumbangkan lembu....
nak buat camne...hubby tak nak temankan.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink