Majlis Pelancaran Banci Penduduk Dan Perumahan Malaysia 2010 | ! My Lovely Family Blog !



Rabu, 14 Julai 2010

0
Komen

Majlis Pelancaran Banci Penduduk Dan Perumahan Malaysia 2010

By Nazayiena Ayiena | Rabu, 14 Julai 2010@10:26 PG | Filed under

Salam Semue....

Hari ni baru aku nak update blogku yg dah hampir seminggu x berupdate....bukannye ape xde cite terbaru antra kau dan aku....gurau je...rasanye ni dah msk minggu ke 2 banci pendkk dan prmahn dah dijlnkan.....rumah aku pd hr pertama banci dah dtg pembanci nak membanci......
soalan ditanya simple je.....tp waktu aku buat trial e-cencus dulu byk gak soalan nak jwb...migrasi diorg x tanye pun ataupun diorg tlg jwb utk kite dlm questionnaire 2 .....apepun brblk pd tajuk di atas........pd 6 hb Julai 2 kite pun pg gak ke majlis pelancaran 2 di PWTC.
Aku pg gan member2....utk mmriahkan dan meramaikan majlis tsbt....kite ni pg atas jemputan tau...coz kite2 ni le yg juge memenuhi kerusi d Dewan Tun Hussein Onn 2.....sampai ade member kite 2 kena marah....jgn buat bising....ni le pic.yg sempat aku cap..layan...



Ni le stage bg majlis 2...



Ucapan aluan oleh YBhg.Dato'Hjh.Wan Ramlah binti Wan Abd Raof
Pesuruhjaya Banci Penduduk dan Perumahan Malaysia 2010


Ucapan Perasmian dan Pelancaran oleh YB Tan Sri Nor Mohamed bin Yakcop
Menteri di Jabatan Perdana Menteri



sebelum majlis bermula....

sblm majlis 2 start kite minum dulu dgn cafe situ....coz td kat opis x spt nak melantak....



Berposing dulu sblm majlis 2 start








Majlis 2 dah abis kite abik kesempatan posing atas stage 2







Dah hbs majlis 2 kite pg jamuan makan....

Jue & Farah dah kekenyangan.....

aku pun same.....

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT 2013 ALL RIGHT RESERVED BY My Lovely Family Blog wink